ännu en dag.

Har gått av de få som är kvar av 2008.

De e svårt att fatta att det inte kommer vara något mer 2008. Jag har alltid svårt att släppa gammalt och släppa in de nya. Eller inte alltid. Men ofta!
Sa jag föresten vad ag hittade idag i stan? Tror inte de!
Var inne på Monsoon för att köpa den übersnygga klänningen med rosett påsom jag provade ut i fredags. Tror ni att den fanns kvar? Nej såklart inte! Varför, varför, VARFÖR köpte jag den inte när den väl fanns? Å sånt är typiskt mig!

Jaja, jag hittade en svart tunika typ utan axelband, en BH till den, och ett på leggings! Jättesnygga va om faktiskt! Tyckte jag :P Tunna svarta med silvergrå diskret blommönster på benen. Ni får se dom efter nyår! Kan ju inte visa upp dom innan!:P 
Hitta dessutom lite fler saker men de va nog de viktigaste..

Tänkte passa på att visa lite bilder från när jag å pappa var och högg vår julgran!:D


Pappa med sågen i skogen:)



Helan och halvan. Varför sågar man av granen så? Statsbor alltså! :P


Det fanns små granar också!:D



Jag å granen!:D och sågen i högsta hugg!:P


Det fanns små tomtar lite överallt också:D


Men nu får det vara slut på bilder!

Dags att gå å nana nu:)
ska ju upp klockan 8.00 å gå i 1.5-2 timmar innan frukost imorn med broder min^^
NEJ jag är inte frisk!
Det är ju därför som jag går och inte springer!
xD haha.
Godnatt iaf!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0