Frukost


MATILDA
Tycker att de e tråkigt med inlägg utan bilder så ni får stå ut:P

Nu äter jag äntligen min frukost! Å vad jag älskar fukosten, det är nog den måltiden på hela dagen som jag tycker allra bäst om! Den är alltid god och jag är alltid hungrig på morgonen.

Klockan 07.50 väckte min bror mig, ska du med ut och gå så får du vara klar inom fem minuter!
Så det var bara till att ta sig upp ur den varma goa sängen, klä på sig promenad kläder och ut i morgonmörkret. Vi tog vägen ner till Älvsborgsbron, gick över den, längs kajen på andra sidan älven, tillbaka till Hisingen över Götaälvsbron, via Eriksberg åså hem. Ca 1.5 mil kanske. Det tog oss ungefär 2 timmar och 15 minuter. Lång promenad i liiite lite snö som fallit i natt! Tog inte med kameran så ni får tyvärr inga bilder.
Men det var spännande att gå eftersom jag inte har vart i de kvarteren borta vid Älvsborgsbron så mycket. Jag kände knappt igen något med andra ord.

När vi kom tillbaka tog jag en varm dusch, gu va skönt!

Pappa håller på å grejjar med min dator. Han har kopierat alla bilder och dokument till en sån där extern hårddisk (?) eller vad de nu heter. Sen radera han allt! Och ställde in datorn på standard. Eller ja som den var när jag fick den för ett års sedan. en har hållit på och dummat sig ett tag nu, inte velat gå in på de trådlösa internetet, varit väldigt seg och jättejobbig. Nu säger pappa att den funkar som den ska igen. Hoppas på det.
Och jag hoppas verligen att alla bilder och sånt finns kvar någonstans!!!!!! Jag är nervös:S

Ska till skolan ikväll, så måste laga mat för typ fyra dagar nu innan jag åker. Jag är så trött när jag kommer från jobbet så att jag oftast inte orkar laga någon mat. Så det får bli att jag lagar här hemma, fryser in i portionsförpackningar och bara behöver värma i mikron sen!:) Bra grej den där mikron alltså!;) De e bara att koka pasta och ris där uppe, å de ska jag nog klara av:P

Måste ju packa en hel del också, Eftersom det är nyår imorn! Kläder, mer kläder, smycken, skor, smink å massa annat. Får ju inte glömma min volumaster heller!! Tur att jag fick en resväska i julklapp av pappa så jag får plats med allt:D En röd å fin väska med hjul:) Ni får se en bild på den nån annan dag, jag lovar!:P

Jag hoppas att internetet på skolan funkar nu! Vad ska jag annars göra på kvällarna om jag inte kan vara på msn, bloggen, bdb? Hallå???:P haha. Tur att Kikki är där och kan hålla mig sällskap idag iaf:D Å Marre ska jag ju jobba med så de blir nog också bra!:)
Just de ja.. Måste ju plugga med.. Svenska. Och mäta vattenflödet i stallet eller hos kossorna.
Ja så får de bli.



Jag å Carro i Lund:D

Bilden får avsluta detta inlägget för nu ska jag packa! ;)
Puss /M
Sabrine
2008-12-30 @ 16:02:43
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/

Tack Matilda<3333 Men jag blir nog aldrig riktigt glad... Har fan inte känt att jag har varit glad på flera år sen... hm... 5 år har gått tror jag sen senast. Jag är så trött på det! Förlåt att jag säger detta här på din bästaste blogg:)



Haha ring mig om det inte blir Säffle så kmr jag och gör dig sällskap i ridhuset xD



Puss<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0