Vad e de för en dag?

Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag,
för det är Denices och mammas födelsedag,
Hurra, hurra, hurra!
Hurra,  hurra, hurra!



Grattis till dem och även till Bengt Sjölund:D

Jag har varit i stan idag igen. Jag fattar inte varför? Jo men visst jag hittade grejerna som jag skulle ha men återigen var det sjukt mycket folk!!

Sen blidde de även en hel del planering inför vad som kolla skall:D Kulkul:D

Kort inlägg jag vet, men nu ska jag åka och fira mamma!
Har köpt en CD till henne som hon önska sig:) IL DIVO. Låg etta på topplistan i affären;D
Så köpte jag en ram å satte i mitt skolkort också. Inte för att jag är det minsta nöjd med det men iaf!

Kram hej! Jag skriver nog mer ikväll!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0