tidigt!

Jag ska snart gå till frukosten och sedan direkt till minibussen. Den ska ta oss, Jag, Simon, Bratt, Johan B, Philip och Wikström till Sparresäter där vi ska på något slags kommunelevråd.^^ 
Jag borde verkligen inte åka med om man tänker på hur många lektioner jag har missat och ska missa under den närmaste tiden.. Jag har varit borta på en hel del nu och har mycket att ta igen.. Jag får la sitta ikväll efter bowlingen eller något och skriva svenskan till imorn. Har ju inte pappren till den så får la försöka sno av Emma eller Jessica eller något:P Sen på torsdag kväll ska jag plugga matte. Så att jag fattar!
Åså blir de stalltjänst i helgen å då måste jag se till att hinna klart med de jag ligger efter i, som tex kossa och etologi och samhäll..
Japp de blir mycket att göra det närmaste alltså!
Men igår valde jag och Kajsa sånt där gruppdiskution och workshopar till måndag-tisdag, good!

Nu blir de frukost!
Wish me luck för dagen!:P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0