tycker du som jag..

.. så blir det bra:D Fast inte lika kul om alla tycker lika:P
Då skulle inget utvecklas åt något håll typ. Tänk så tyckte alla om samma kläder, samma musik, samma saker överhuvudtaget. Vad annorlunda allt hade vart då. Tänk, tänk, tänk..

En annan grej, tänk om jag inte hade hängt med Hanna till Andreasson på ridläger, då hade jag inte åkt dit en gång till, och då hade jag aldrig gått Nuntorp. Så hade jag förmodligen börjat på Ale gymnasium istället, samhäll. Kul liksom?! Noot..!
Jag är så himla glad att jag började där. Mitt liv ser helt annorlunda ut nu än vad det skulle sett ut, Jag skulle säkert ha blivit nån annan typ. eller inte nån annan men jag skulle ju inte ha träffat alla megaroliga nuntorpare liksom. och dom hade inte träffat mig heller. undrar vilka jag hade umgåtts med då?? Vad jag skulle gjort nu?
Mitt bästa val hittills i mitt liv iaf! Det vet jag:D


Haha nu har jag massa kul på msn, dels med Tajana om hennes bålskål å häxhattar:P Lägger ut ett nytt inlägg med hela konversationen;)
Åså har jag en bög/fjortis konversation med Oscar:D

Tänk vad kul man kan ha en vanlig höstlovs kväll:P


Dessutom, kan jag ju bara få be att upplysa alla om att Matilda Mattsson fyller år idag!:D Grattis på henne:D

Å Anna den lyckosen är i Frankrike nu:O Jag vill också! Men hoppas att du har de så jättebra iaf Anna!:D

imorn blir det till att kolla ut lite nya snygga kläder tänkte jag, å träffa Matilda lite, å också försöka hinna med en liten fika med Sandra och Mia! Mycket att göra!

Tihi Smile!:D

Sabrine
2008-10-30 @ 14:03:53
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/

Ja fasen vikken tur att du åkte på det där ridlägret;)

tajana
2008-10-31 @ 22:57:07

hihihiihihihih jag är med

Anna
2008-11-02 @ 16:01:34
URL: http://upisdown.blogg.se/

haha jag har haft det JÄTTEBRA!!!! längtar verkligen tillbaka även om det var regn och svin kallt...

underbara människor var det ju där, jag saknar dom




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0