Har aldrig vaknat så fort som idag!

Vid nio kanske imorse så fick jag ett sms av Emelie, du vet väl att det brinner 400 m från Jennylund?!
Stressad som fan for jag upp ur sängen och på med kläderna, bara för att mamma tvingade mig fick jag med mig lite frukost upp til stallet.
Innan jag gick till moppen så skicka ag sms till Olsson och hon skulle också upp.

Vi smsa för fullt när vi kom dit men som tur var så var det inte så akut som vi först trott. Men iaf, det var kanske 500- 600 m från stallet :S Vinden kan ju vända liksom :S Skitläskigt var det!
Och det går ju inte såå snabbt att flytta 44 hästarn :O
tur att det gick bra och att elden är släkt nu, efter vad de säger på nyheterna.

Anna <3, min dam från stan ^^ Kom upp och fota mig och Blossom när vi red förut :D
Kul att träffa henne igen! :D


En av de typ några hundra bilder Anna tog;) Tyckte den var härlig :D


Blossom älskar att galoppera :D Helst snabbt också men det får man ju inte göra så ofta^^


Trav ;)


Klättrade lite ock¨å, backe upp och backe ner. Bra för ryggen! :)

lägger nog ut lite fler bilder på bdb, går snabbare att ladda upp där^^
så kolla MaowtildaaH @ bdb ;)
Idag eller imorn^^

Puss och godnatt :)
Anonym
2009-04-27 @ 15:44:29

tee hee, det var mysigt! jag kommer gärna ut och fotar dig mera om du vill ^^ <3

karrå
2009-04-27 @ 19:36:29
URL: http://fem27.devote.se

söt du är!!!

Sabrine
2009-04-29 @ 17:27:54
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/

Läskigt med branden:O




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0