Hela världen kommer vara grön imorn!

Så som det regnade förut :D
Haha jag höll på att skratta ihjäl mig när Liz försökte överrösta regnet inne i manegen (taket är av plåt = DET LÅTER!)
jag skratta så mycket att Liz också börja gapskratta xD Och alla som red å såg det börja också skratta xD
Men jag menar, vad kan man annars göra? Gråta? Nej för då blir det lika blött inne som ute och DET vill man ju inte!
Så jag skrattade och drog med mig de andra, riktigt trevligt! ^^

Sen ville Ruth ha regnet och åskan, så jag skickade det vidare till henne! Men när den väl kommer till henne så vill hon inte ha den!? Otacksamma unge! ^^



Red med på en lektion förut med Blossom :D Hon gick skitbra!:D Asså, hon gör mig så glad!!:D
Imorn blir det tömkörning! :)

Vet ni en rolig sak!?!? Då menar jag att jag nääästan började gråta för att jag ville det så mycket?

Jag får kanske träffa Lass på fredag!!! :D:D:D:D
Fatta att jag är glad eller?!
Anna- Carin ska kolla på en ponny i Västervik i Kalmar där Lass står, och om jag vill får jag åka med:D
Ska bara lösa att någon jobbar för mig då, för det tar ju fem timmar enkel väg liksom!
Men det är det värt! Har ju inte träffat Lass sen 15 februari 2008! :o Sjukt längesen!!

Ignorera mig xD, men Lass är söt:D

Nej nu måste jag sluta skriva! Ska ju börja jobba halv åtta imorn och klockan 8.00 ska jag antagligen hålla lektion:O :P :D
Spännande och lite läskigt och roligt på samma gång!

Puss och godnatt <3
Sandra
2009-04-28 @ 20:11:00
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Haha, som vårt uterum! Plasttak, helt SJUKT hur mycket det låter. men jag gillar det! :D

Sabrine
2009-04-29 @ 17:26:10
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/

Sv: Ja den är svinbra:D:D



Och du och Blossom är så söta tsm:) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0