Kaallt!

Kom nyss in från ett KALLT ridhus. Har suttit och skrivit protokoll från 10-16.00 typ. Allteftersom blev det allt svårare att hålla koll på vilket protokoll som hörde till vilken häst. Uno tyckte att jag var lite snurrig där på slutet:P men man blir trött i hjärnan av en hel dag vid pennan! Faktiskt..:P
Fick iof lite småraster för fika åså. Toasterna var jättegoda:D
Fast har inte ätit någon riktig mat idag så börjar bli lite hungrig..Så jag käkar mörk choklad:D:D haha


Jag älskar´t :D

Men de har vart skitkul att kolla alla olika hästar idag:) Det var lite drygt 30 stycken som hoppade i sju grupper:) 2 och 3 åringar. Jag hittade några som jag lätt skulle kunna tänka mig att köpa ;D haha


Åså kan jag ju säga att dagens humör är verkligen på topp! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0