Nu har jag vart duktig:)

Har gjort klart alla inlämningar som ska vara gjorda i svenska och samhäll och skickat in till Erik :)
Känns riktigt skönt! :) Nu ska jag bara ta itu med allt det andra också..
Tror att jag ska börja med EU prov- läsning eller häst prov- läsning. Har inte bestämt mig än. Kanske blir att packa upp tvätten först. Har tänkt att jag ska göra så mycket tråkigt/jobbigt som möjligt idag så jag har det gjort!

Egentligen hade jag ju velat ut å springa också, men dels så är det kolmörkt och sen så kan jag inte springa riiktigt än tack vare min svanskota! Åh vad det ska ta tid!
Jag har iaf planerat att jag ska vara med på fotbollen på måndag:D Kanske däremot inte kan bugga imorn, vi får se..
Är inte så jättesugen på buggen heller om jag ska vara ärlig.. Skulle helst sparat pengarna och gjort något annat den tiden. Men anmälningen är bindande så..
Nu har vi iaf fått reda på hur mycket ridledarkursen ska kosta om jag nu klarar provet. 7000 kr, inte ens hälften av vad den kostar egentligen:) De e bra!

Jag tycker mycket om min bror <3

Och jag har gjort den snygga tigern på spegel själv:D när jag var nåågot yngre^^


Och han e en liten spännis;D

Där har du bilder på bordern min Ruth! :D

Nu ska jag gå ner till pentryt å kolla om någon är där som kan hålla mig sällskap framför tv:n :D Bestämde mig för att jag ville ha en paus från pluggandet:P

See yuo later;D
Anna
2009-01-31 @ 23:59:09
URL: http://upisdown.blogg.se/

haha ni är inte de minsta lika! ^^

men de syns att han tränar mkt ;)hahaha

Ruth
2009-02-01 @ 21:32:11
URL: http://rutha.blogg.se/

Haha, tack lilla Matilda! Nä, ni är inte lika!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0