Första ridlektionen avklarad.

Nehej, detta gick ju inte så himla lysande..
Tiden tog slut huuur fort som helst och eleverna fick stå still jättelänge. glömde en genomgång också.
Men, men jag HÖRDES ju iaf^^
Det är lättare att ha lektion hemma, där är det inte jag som planerat lektionen och därför blir tiden och övningen väl disponerad. Det är lite svårt att vet hur lång tid de olika sakerna tar. 

Ska ta nya tag inför imorn!! :D
Har dressyrlektion, skänkelvikning. Ska plugga på så jag kan det imorn.

Hahahaha jag å Pawo sitter och har röstträning.
Hennes röst går uppåt när hon ska säga typ saktaaaa av till skritt. När man egentligen ska gå ner i tonart.
Så vi har lite träning:P Kul ju^^

Fika snart, är vrålhungrig! :O



Jag har kommit fram till lite saker. Jag är en lite besvärlig elev. Jag pratar innan jag tänker. Eller så skyndar någon tanke förbi åså glömmer jag vad det var för tanke innan jag hinner säga det åså blir det fel. 
Jag har fortfarande inte fattat att jag inte är tyst längre! Eller jo, nu börjar jag fatta det. Men det har tagit typ två år!
Nu pratar jag huur mycket som helst, typ för mycket, men det gjorde jag ju INTE i mellan - och högstadiet. På varenda utvecklingssamtal då så var det: "Matilda, du måste prata mer!" " Du måste säga och uttrycka dig mer på lektionerna!" "Du måste ta för dig mer Matilda!
Och nu gör jag det, men nu tar jag för mig typ för mycket... 
Eller asså, jag ställer frågor heela tiden. Fast jag tycker ju inte att det är för mycket, eller det känns ju inte som det då jag säger det. Fast efteråt så tänker jag att så mycket skulle jag nog inte pratat, eller just det skulle jag kansk einte ha sagt. Men det är svårt eftersom jag liksom vill ha allting klart för mig. In i minsta deltaj, annars så kan jag inte koncentrera mig. Då funderar jag ju fortfarande och kan inte släppa det som jag ville fråga om. 
Jag måste lära mig släppa vissa frågor, tankar och funderingar.

Förr
Hajdooo
Tobias
2009-05-29 @ 22:48:52

Det där lät krångligt :P Haha.. Va typ samma sak för mig i mellan å högstadiet :) Så du e inte ensam ;)

Anna
2009-05-30 @ 22:50:03

Yes box du pratar innan du tänker ;P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0