Turnering imorgon!

Pepp, pepp, pepp!!!

Imorgon är det turnering ;D Fast huvudsaken är faktiskt att vi har kul och det ska vi ha :D

Hoppas verkligen att jag kommer upp imorn, frukost klockan 6.00 och vi åker kl 06.30.
Har sagt till alla att dom måste väcka mig!


Hoppade lite studs med Blossom idag för Anders, hon är inte lika stressad som förut :D Den stora skillnaden är att hon lugnar ner sig väldigt snart efter hon hoppat och inte fortsätter jaga upp sig som förr. Nu hoppar man, tar tillbaka henne och sen går hon där i sin lugna fina galopp och bär upp sig själv :)
Underbar<3

Jag älskar dig<3

Nu ska jag sova, godnatt :)
Marika
2009-11-25 @ 18:45:47

Du borde köpa med dig henne när du slutar!! :)

Anonym
2009-11-28 @ 23:02:33

Mm..peronligen tycker jag de borde sälja henne, hon passar inte in på Nuntorp, hon är för kännslig & de finns för få ryttare som är skickliga nog att ta vara på de, tyvärr... :/



Ett tips, släng på ett fleese täcke över hästen, gjorde jag ALLTID när jag gick där, SOM man kunde bli hackad på för de, ;) Men ja tyckte liksom att har man lyxsen att faktiskt kunna rida i ridhus när de regnar, ja då vill man ju inte bli blöt i rumpan ändå... :P



Lycka till på KM. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0