Stockholm över dan!

Hade en urtrevlig dag med brorsan och mamma igår! Tack för detta<3
Dagen i bilder får ni :)


Hötorget! Mysig marknad var det där :D


Hötorget :)


Allt låg så härligt upplagt :D


Vi var på STUREPLAN! Men måste säga att det inte alls var så imponerande som det låter på alla bratzen^^
Och bratz föresten, de fanns ÖVERALLT! Med typiska 08- dialekten, backslick, märkeskläder åså den där nochalanta stilen och blicken ni vet ;)


Måste bara påpeka liksom "The Spy Bar" !
De e liksom "Topnotch" ! ^^
De e nog mer imponerande när alla stockholmare å kändisar står där sent på kvällen och bara leker ;)


Nååågot snygg! Kostar nog inte sååå mycket. Bara över miljonen typ ;)


Är man i Stockholm så är det ett måste att åka tunnelbana! ;)


Den gubben som står där med gitarr, han kom in i vagnen och började spela och sjunga högt och ljudligt. När han var klar gick han runt och samlade in pengar. Nej han fick ingen slant av mig ;)


Vi åt lunch på Åhlens, skitgott! Jag valde en asiatisk rätt : Kycklingfilé med jazminris och jordnötsås :)


Mamma ville se vart Kronprinsessan Victoria och hennes Daniel ska flytta in, så därför tog vi bussen ut till Haga och gick en trevlig promenad i Haga parken :)


Hagaparken :)

 
Jag och Edde :)


<3 ;D


Jag å mamma <3 :)


Här ska kronprinsessan och Daniel bo :)


Gamla stan :)


Var inne i en liten söt butik i gamla stan, kolla vilken cool kakform jag hittade! :D


Vi hittade absolut, alla kategorier, mysigaste fiket!!


Här är inne på fiket och nej jag luras inte, det är INTE hemma hos mormor!


En annan del av fiket ^^


:)


:)



Kaféet sett utifrån, det var alltså tre våningar + bakgård :)
Gå dit om ni besöker Stockholm!!

Det blev en väldans massa bilder :D Och jag var sjukt trött igår när vi kom hem ca halv ett på natten^^

Idag blir det bara plugg, håller på med ett arbete om GMO i mikrobiologin, imorn kl. 7.00 börjar jag jobba i stallet på Jennylund, slutar vid 13.00 - 13.30. Sen ska vi äta allhelgonamiddag hos farmor och efter det så övningskör jag med pappa upp till skolan :) Ska ta med vinterdäcken till ANN så jag kan byta i veckan :)

Kan också säga att jag är redigt nöjd med mig själv! ;D haha, fått gjort mycket just nu och planeringen ligger bra^^

Pusshej :)

*~*~*

Sabrine
2009-10-30 @ 19:06:47
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/

Åh jordnötssås är sjukt gott! Och ni verkar ha haft det himla mysigt:)



Och det är finemang att vara nöjd med sig själv!:D



Sv: Har du ett nyare photoshop? Jag har en äldre version som inte är sådär superbra men det funkar. Vem har gjort din header?:)



Kram

Anna
2009-10-30 @ 21:33:55
URL: http://bondeprinsessan.blogg.se/

Haha kakformen!!! MÅÅÅÅSTE HA:D:D:D

Om du någon gång är i norrtälje måste du fika på "en liten smula"! Så mysigt^^ Och du tycker väl om stockholm nu?? :D

Ruth
2009-10-31 @ 13:11:57
URL: http://rutha.blogg.se/

Hur gick det med lektionerna du skulle hålla!?

Marika
2009-11-01 @ 18:03:23
URL: http://lillagika.bloggspace.se

Hej!

Det får jag väl lov att hålla med om! :)

För övrigt måste jag säga att, att spendera en dag i Stockholm så här verkar ur mysigt!! Många sköna bilder!! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0