Bowling på telefonen.. ;D

Ruth! Här e den jag försökte få er att hitta på youtube i torsdags:P haha
http://www.youtube.com/watch?v=ZthNYozVwNM


Braa e den! Lyssnade på den typ tusen gånger om, och om, och om, och om igen med Matilda förre helgen:P

Så nu e de Mikrobiologi som gäller, ska göra en planch om antingen Virus, Bakterier eller svampar tills på onsdag. Valde virus och eftersom vi får ha vilken inriktning vi vill på planchen så valde jag Rabies eftersom de e en virussjukdom:P haha

http://www.youtube.com/watch?v=E2tMV96xULk

Denna e också bra!! Klassen (Rickard^^) gick runt å sjöng på den igår hela dan ;D haha så när Rickard skulle gå hem så sa Stellan som avslutningshälsning: Hej då Rickard ta de lungt nu med Womba! xD

Just de ja, glömde berätta vilken fuktion jag ska ha på min nästa mobil xD
Bowling mååste finnas som spel!
Fick testa de på Tonys mobil i veckan å de e så att när man ska kasta klotet så gör man en rörelse med handen/armen som om man skulle kasta ett riktigt klot å när man ska släppa klotet så ska man släppa en knapp. De var bara de att tredje gången jag skulle göra de så släppte jag inte bara knappen utan hela telefonen... xD Hahaha, den flög över bordet, slog i stolen och fortsatte ner på golvet xD
Sen fick inte jag spela mer.. Konstigt va? :O ^^
Inte förens jag satt i en soffa så mobilen inte kunde bli skadad :P



Kul, prova om ni får chansen! ;D

Haha, vi hade gött kul på vägen hem igår också, jag, Tony och Jennifer:P Liiite övertrötta, iaf jag å Jennifer:P

Nej, plugga var de!
Ruth
2009-09-26 @ 18:49:58
URL: http://rutha.blogg.se/

Haha, jag orkar bara inte med den låten, jag får ryck på den! Och jag tror faktiskt inte att jag skulle kunna stava till det hur många gånger jag än försökte xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0