Konstigt

Väldigt konstigt.
12 år i skolan, och nu är det snart slut. 
Livrädd att man inte ska få träffa alla kompisar som man vill. Jag fattar ju att man inte komemr träffa alla så som man är van vid nu men ändå. Usch, det finns säkert några sommaninte kommer att se förän återträffen om fem år..  Lite hemskt.

Middag och tipspromenad med fritid om en timma, ska bli kul tror jag :)

Ska köra lite grejjer till Kikki och Carro imorn tänkte jag :) Har ju fått låna pappas V70 och crosskärran denna veckan :) Det är ju så himla mycket som ska flyttas på nu ;) 

Fick reda på hästbetygen idag och gympan. Är väldigt nöjd måste jag säga :)
Nu är det bara resten kvar att få reda på :P

Pusshej
Sandra
2010-04-26 @ 20:23:50
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

det är så sjukt att du tar studenten redan nu..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0