Nu har det hänt mycket saker!

Herregud, allt bara rullar på i en väldigt fart så jag hinner inte med bloggen alls. Det märks nog!

Cypern var helt underbart härligt, roligt, galet och fantastiskt kul!!





















Kan ju säga att denna INTE var god. Smaka och gav bort den på en gång:P Fick en flaska med bara apelsinjuice istället ;) Mycket godare! Under kvällen levde jag på de röda bären och apelsinklyftorna som fanns på de andras drinkar ;)




haha^^


Avslutar med sista denna bilden som jag torr är en av de bästa jag tog:P Iaf den roligaste!

Vi hade det helt enkelt störtskönt där nere!
Hann med:
- Cykeltur till Afrodites klippa, ni skulle sett utsikten!!! Var bara Tobias som tog med kameran tyvärr.
- Båttur till Farmagusta - spökstaden. Snorkla och var på delfin och skölpaddesafari den dagen också men såg inga :( men de var kul ändå :)
- Hyra vattenscooter
- Bada och sola såklart
- Köra fyrhjuling och beachbuggy ;)
- Ambassaden och Frogs
- Midnattsdopp i havet
- Och en massa andra saker :D

Nu är det islandshäst ridning på måndag med klassen, middag med fritid på kvällen. På tisdag ska jag köra grejer till Västergården, onsdag också, torsdag är det studentmiddag med personalen, student på fredag, börja jobba den 3 maj tror jag. Flytta in den 15 verkar de som.

Herregud, vad tiden har gått fort. Känns som vi lika gärnat kunnat slutat ettan nu nästan, så mycket har tiden sprungit iväg.
Mitt största önskemål efter studenten är att jag får träffa alla kompisar så mycket som möjligt! Att jag inte förlorar någon, det hade vart sjukt tråkigt :( Tur att vi är så många som ska bo kvar där uppe iaf. Och ni som bor långt bort hoppas jag på att man får träffa ändå, vi har ju bilar liksom ;)
Man har blivit så van att träffa alla varje dag, ibland också på helgerna. Blir så tomt. Samtidigt ska det bli spännande att börja "det riktiga livet". Jobb, egen bostad med mera. Blir en sån omställning bara. Tänkte på en ska igår tex. Att vi måste ju hinna med att gå på liseberg i sommar, tradition liksom. Sen tänkte jag att jaja, hinner vi inte träffas i sommar kan vi ju göra det under något lov.... Som vi inte har.. Fan. Nu kommer ju alla jobba olika tider med olika ledigheter. Blir nog svårt att hitta någon tid då alla är lediga. Men vi måste försöka iaf!!

Nu ska jag fortsätta packa. Ni har iaf fått en liten uppdatering!
Kram 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0