Caisa

Jag kom vid fel tidpunkt
Det sa du till mig
Jag förstod det sen
Jag ville inte veta
Jag vill fortfarande inte veta
För det är inget bra
Jag tänker på det ofta
Men jag får inte prata om det
Det blir så fel
Det är så fel
Jag är fast och kan inget göra


Var ute en runda på 45 min och sprang/gick igår. Skönt. Idag blir det ridning. Det blir faktiskt ridning hela veckan :)


Caisa :)
Anna
2010-08-23 @ 18:03:33
URL: http://bondeprinsessan.blogg.se/

Hohho mycket snygger bild får jag säga! ;)

Hoppas allt går vägen nu! :D

Anonym
2010-08-24 @ 21:17:05

Men jag måste finna tid att komma upp och hälsa på dig snart, detta blir ju fånigt! Jag saknar dig Matilda.. Måste ju se hur du bor numer. Du ska veta att jag ser upp till dig sjukt mycket..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0