It´s my life, it´s now or never...

Har flera låtar som går runt i huvudet på mig!
Bland annat "It´s my life", och den "ta ett varv runt jorden med mig...    Lika barn dom leka bäst, det vet du lika väl som jag... lalalaa" dansband. Kommer INTE på varken låtnamn eller vilket band som spelar den..???

Det ska iaf bli SJUKT roligt med buggkursen i vår!! Längtar gött mycket!!!!


Jobbar idag och igår, ikväll tar jag tåget ner till Götlaborg för att fira mamma!! :D Det blir resturang och grejjer :D Kommer hem igen på torsdag :) Tur jag har så snälla kompisar som Carro och Kajsa som kör mig till och hämtar mig vid tåget :D Vill inte låta bilen så där. Ser fram emot att åka tåg riktigt mycket! Jag älskar det.
Man kan göra typ vad man vill, läsa, lyssna på musik, sova, äta, ta det lungt..
En stund helt för sig själv utan några "måste" eller "borde". Funderar på om jag ska slå på stort och ta med min favvokudde.. ;) haha.
Nej, ska ju ha med mammas presenter och så, kanske blir mycket att bära? Just de! Måste slå in den sista!
Packa ska jag göra också.

Tänkte jag skulle passa på att shoppa i Göteborg under dagen imorn, ska dra med brorsan och antagligen mamma också :) Ska bli både roligt, mysigt och skönt att komma hem till mamma lite :) Var väldigt längesen jag var i stan ;) haha.

Innan kunde jag ju gå in i någon butik och bara köpa lite underkläder, diadem, linne eller vad jag nu kände för, bara sådär medan jag väntade på bussen hem från skolan. Så blir det ju inte riktigt längre. Ska man köpa kläder måste man planera in en dag då man åker till Överby eller så, det blir inget spontant. Och bara för att man vet att man bara har just den dagen att hitta något så hittar man ju såklart INGENTING.

Men tänkte kolla imorn iaf :) Behöver lite småsaker och kanske något nytt till nyår :)

Nyår 07/08 hemma hos Carro Å, med tjejerna :D

Nej nu har jag allt skrivit mycket, nu får jag börja packa istället ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0