Godnatt :)

Nu ska jag sova efter min och mammas mysiga hemmakväll :) Gillar starkt att bara ta det lungt på helgerna, särskilt fredagar när man (iaf jag) är som tröttast efter händelserika veckor.
Det har varit en bra vecka, iof så brukar skolveckorna vara det^^ Vissa saker var extra bra :)

Jag brukar ju läsa innan jag somnar, det får mig att gå ner i varv och slappna av. Ibland leder det också till att sänglampan är tänd när jag vaknar och boken ligger hopslagen i sängen eller på golvet men det får man ta ;)
Boken jag läser just nu och som jag tycker är riktigt läsvärd är:

Verkligen bra som sagt! Har läst den många gånger.

Just de, innan jag glömmer igen:
www.nuntorp.wordpress.com

Nuntorps egna blogg där elever och lärare skriver inlägg så gott som dagligen och allt som händer på skolan!
Tjecka in! :)

Nattinatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0