Nu är det lov!

Jaha nu har påsklovet börjat också. Vi hade ju nyss sportlov??

Helgen är ialla fall planerad:
- Nu ska jag städa rummet (Det BEHÖVS!)
- Ut och rida Ofelia :)
- Tvätta bort de värsta fläckarna som Offan har lyckats med ;)
- Åka hem till Denice :D

Imorgon lördag:
- Hit igen till skolan för att rida dressyrprogram/klubbdressyr. Två LC:2 på Offan :)
- Om jag hinner så blir det eftermiddagsmjölkning med Denice ;)

Söndag:
- Vara med Denice i laggårn på skolan och sedan eventuellt och hos Lena på kvällen:)

Måndag:
- Också då vara med Denice i laggårn :)

All denna laggårdsträningen som jag inte riktigt brukar hålla på med gör jag för att jag planerar att ta Grönt Kort i Nöt. Känns som det är en väldigt bra sak att ha om man söker jobb. Provet går av stapeln 10-11 Maj, och fram till dess blir det till att träna! :)


Sötnos<3

Städning nästa!!

Puss och hej

Tobias
2010-03-26 @ 23:42:57

Otroligt fin bild får jag säga :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0