Några timmar ledigt

Har som vanligt ledigt nu mitt på dagen, både för och nackdelar.
Men det burkar ju vara någon hemma här på Västergården, men nu är det ingen alls :/ Ska snart gå ut med Carro och Kikkis hundar iaf, sötisarna :)

I helgne är jag ledig!! Det betyder att jag ska mjölka två pass till och sedan inte förän måndag antagligen :D
Visst är det mysigt med korna men de e sjukt gött att få sova längre på morronen än halv fem:P

Lördag och söndag är det ju Nuntorpsdagarna också! Självklart ska man dit :) Kommer säkert träffa på massa roligt folk :) Mamma och Edde kommer hit på söndag och hälsar på, ska bli spännande eftersom Edde aldrig har varit här:P Får se vad han tycker ;) Jag trivs iaf SUPERbra här på Västergården!! :D Har ju så världens bästa sambo Denice och Kikki å Carro som grannar :D

Jag vet att jag har lovat bilder men känns inte jätte roligt att ta nu eftersom dom dränerar runt vårat hus = ingen trappa, dike runt hela huset, ingen användbar trädgård + maskiner överallt ^^ Men inne skulle jag ju iof kunna ta.. Vi får se på detta ;) 

På lördag kväll blir det förmodligen crusing i Trollhättan också på kvällen ;)

Nu blir det mat och sedan promenad :)
Kramkram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0