Myyyys!


Min julpyntade hyacint! :D
Material: Sytråd, grönmossa, en fin skål, rött sidenband och en hyacint i valfri färg ;) Min är vit:)
Lindade mossa om hyacintens rötter och jorden som fanns runt röttterna. Virade sytråd runt mossan så den satt fast. Och efteråt rött sidenband som jag knöt en rosett av. Satte "bollen" i en fin skål jag hittade på Tjolöholms julmarknad :) Tycker det blev fint! :)


Lite julfint :) Jag älskar det!! Bara stolsdynorna som ska kläs om också :)




Adventsljusstake


Dörrmattan :)




Mitt rum :) Inte klart men lite iaf :)

Nu har vi dessutom gjort julapelsiner, alltså satt nejlikor i spelsiner och hängt upp dem i röda sidenband i köksfönstret. Så nu luktar det supergott!! :)

Nu ska jag sova, upp tidigt imorn :)

Kramar :)

Matilda
2010-11-26 @ 10:36:53
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Jättefint!

Kram mamma

A
2010-11-26 @ 23:18:35

Vad fint ni har det! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0