12 timmar

Jobbade jag igår ;)
På morgonen och em/kvällen med kossorna och mitt på dagen på skolan med marknadsföring :)
Jag och Anna ( http://bondeprinsessan.blogg.se/ ) började jobba med det igår, kursen var ju förra veckan.
Vi kom igång bra och fick ihop alla kontaktuppgifter till våra skolor och skrev en mall för mailet vi ska skicka runt innan vi ringer. Kändes bra att komma igång!


På kvällen hade vi provmjölkning och ja.. det var en hel del som krånglade, foderautomater, papprena, ensilagebandet/utkörningen och fodervagnen hos ungdjuren. Så vi blev sena men vad gör det när jag, vad som än händer, jobbar med positiva personer?

Det gör grymt mycket med en positiv inställning, allt blir så himla mycket lättare! Och roligare!! Har inte jobbat ett enda pass utan ett gott skratt, och det säger en hel del ;)


En sak jag upptäckte i början av veckan var hur mycket jag legat av mig i kondition sedan jag slutade skolan. Var med och spelade fotboll och innebandy i måndags kväll. Gamla Nuntorpare vs Nya Nuntorpare. Skitkul verkligen! Vi vann fotbollen och de Nya vann Innebandyn :)
Jag MÅSTE börjaträna igen!! Frågan är bara när?


Tar man sig inte tid att träna när man är ung,
är man tvungen att ta sig tid att vara skadad senare



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0