Ute vid kusten!

Hej och godkväll!

Jag tog en tripp till Öckerö idag, mamma passar ett hus här ute medan ett par vänner är på semester:) Samma hus som jag kanske skrev om någon annan gång?

Detta är sen förra gången vi var här:) Nu är tyvärr inte brorsan med, men ändå :)

Ikväll har vi bara haft myskväll, jag, mamma och hennes kompis Bitte. Kollat på två filmer. Jag har druckigt te och de vuxna vin ;) Fy vad det luktar äckligt! Förstår faktiskt inte hur man kan gilla det, jaja.
Godis har jag ätit så jag mår illa, jag vet ju att jag ska äta max 5 godisar, sen är det verkligen inte gott längre! Men man kan ändå inte sluta äta.. Suck!

Jaja, får träna bort godiset på Zumban imorgon kväll, ska bli riktigt roligt faktiskt! :D Gött taggad! :)
Längtar även till när buggkursen och innebandyn sätter igång igen! Då blir det minst 3 träningspass i veckan + ridningen. Gött! Så jag inte bara blir stillasittande nu när plugget börjar. Hade ju inte varit så bra...!

Nej nu ska jag bädda iordning här i soffan åt mig, ta fram min braiga (fint ord!) bok och läsa ca 0.5 sidor innan jag slocknar ;) Hehe.
Var ju på kräftskiva igår, och upp och jobbade imorse. Men det var det värt, sjukt roligt igår!! :D


Kram och godnatt på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0