Det känns bra nu!

Det brukar iof inte kännas dåligt men nu känns det sådär lite extra bra.
Jag är så himla glad att jag har så fina vänner och en sådan underbar familj♥


Bild från förra året tror jag, vart är snön nu tro?

Min katt Mimmi bor här hos mig nu, så himla mysigt!♥

Dessutom fick jag jättebra julklappar:
Tv- pengar- som direkt på juldagens morgon spenderades på just en tv! :D
Så nu står det en übersnygg LCD tv, 42" från Toshiba på min byrå i vardagsrummet, nöjd tjej.
Tjusig smyckeshängare, bra elvisp, skön pyamas, vackra vinglas och mer!
Men trots att jag är enormt tacksam för mina fina julklappar, så var jag väldigt mycket lyckligare över att få fira med hela min familj ♥
Denna julen har varit en av de bästa på flera år, visst har de andra jularna varit mysiga också, men denna hade något lite extra :)

På juldagen tog jag och min fullpackade bil hem till Dalsland igen och på kvällen var det fest som gällde! Förfest hos Matilda och Robin med charader, spel och dans - kul!
Drog vidare till Wärs senare och det blev bara mer och mer folk. Tillslut var det trafikstockning i passagerna så skulle man gå där så fick man INTE vara rädd för trängsel, eller ha cellskräck.. ;)
Riktigt rolig kväll :D

Igår var jag i thn nästan hela dagen, pluggade i skolan från 8- 15.30 sen en timme på rean med Carro :)
På kvällen kom Berg hit och hjälpte mig med tvn åså kollade vi på film :)

Idag har jag jobbat 8-12.30, druckigt te och snicksnackat med Frida hos henne i ett par timmar, väl hemma kom Madde förbi och tjötade och hämtade kartongerna jag lånat av henne :)
Innebandy blev det också, det är så himla roligt!! :D
Men dumma Rickard som fick upp bladet nästan i ögat på mig, har ett rött streck och ett litet blåmärke där nu... :P Undrar hur det ser ut imorn...

Nej nu ska jag sova, jobb imorgon igen :) Och sen plugg på em!

Kramkram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0