Skidor, funderingar och lite smått å gott!

Känner att jag har massor att prata om!
Tur jag ska till Ruth imorn så jag får prata av mig lite ;) Ska bli jättekul och mysigt att träffas igen, en lite längre stund :D Ska åka upp så fort jag duschat efter kvällspasset imorn, sova där och så kanske vi rider ut eller så på onsdag innan jag åker hem igen för att spela innebandy som vanligt på kvällen :)
Ser fram emot!! :)

Har haft en härlig weekend i fjällen med "The old gang" om man säger så! Jag, Denice, Tobias, Tony, Rickard, Emil, Carro och Simon har varit i Kläppen torsdag- söndag :) Härligt att åka skidor!!
Lite synd på vädret fre-lör men söndag fm var riktigt fin!!

I backarna :D


På bowlingen ;)

Härlig helg hade vi!
Nu är vi alla tillbaka i jobbvardagen igen.

Ikväll blir det till att baka minsann! Carro fyller ju år imorn och då gäller det att ha fika hemma :D Så hjälper henne med de ikväll efter jobbet:) Morotskaka hoppas jag på att vi bakar! ;) Åt det under en fika i toppstugan uppe i fjällen i helgen, såååå gott!


Kramar!

Sandra
2011-02-28 @ 14:30:48
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

åh, skidor! Det har inte blivit någon åkning för mig i år :<



ochja. det vore så fint att bara åka iväg och låtsas som att man inte behöver återvända på längelänge. se såntdär som man inte sett innan. låt mig jobba ihop lite pengar så åker vi sen! bara spontant sticker iväg någonstans!

Ruth
2011-02-28 @ 21:01:13
URL: http://[email protected]

Ska bli massa roligt när du kommer :) och klart vi rider ut på onsdag, du får rida Athos :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0