Hur ska man veta?

Hur ska man veta vad man vill göra av sitt liv?
Vad som passar en?

Vad tycker jag är kul?
Vad är min dröm?

Vad ska jag plugga till?
Finns det några jobb inom den branchen?

Vart ska jag bo?


Det finns så många frågor, och ännu fler svar.
Jag vet att det bara är jag själv som kan svara på vad som funkar för mig och vad jag vill göra, men ibland skulle det vara skönt att bara ha en instruktionsbok för sitt liv, eller iaf riktlinjer.

Man behöver inte ha bråttom, men jag vill hitta något som funkar iaf för stunden.

Kram
Anna
2011-01-22 @ 16:51:55
URL: http://bondeprinsessan.blogg.se/

Ja det är ju förbaskat svårt!! Jag har börjat fundera på typ make up artist, nåt med it, djursjukvårdare osv osv... så svårt å välja ju!

Sabrine
2011-01-24 @ 00:42:54
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/

Jag håller med dig!! Jag skulle mer än gärna vilja ha någon som står och pekar och säger exakt vad jag ska göra och vad jag borde göra av mitt liv. Jag vill göra så mycket. Just nu står det mellan två saker i två helt olika brancher. Och jag är rädd att om jag väljer det ena så kommer jag att ångra mig och sakna det andra o.s.v :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0