Semester!!

Nu äntligen har jag semester! :D Jobbat 14 dagar i rad nu, så nu känns det lite som jag förtjänar att vara ledig ;) Fast det har jag kanske redan skrivit?

Igår efter jobbet var jag superduktig!! Tvättade 5-6 tvättar, rensade bland alla saker på mitt rum, städade å greja! Vill ha det fint och iordning när jag kommer hem efter allt resande! Känns bättre att komma hem då än om man bara lämnar allt som det är i en enda röra..!
Hann inte riktigt klart innan folket kom hit och det blev grillning, så ska fortsätta rensandet och packa inför Jämtland och Göteborg :) Blir ju inte riktigt tid att packa inför norrlandsresan under måndagen och tisdagen, och gissar på att jag uppskattar att sova länge på onsdag så.. ;)
Vad kan man räkna med för väder?!?! Svårt att säga! Får ta med det mesta ;) hehe.

När jag kom hem idag efter jobbet ställde jag in mig på att först ta itu med den enorma hög med disk som stod i köket efter gårdagen.. MEN, hör och höpna, då hade Jonas vart inne och diskat undan allting!! Ängel :D


Saknar redan min Zazo, hur ska detta gå tro..? ;) 



Längtar upp nu!! :D

Nu är det städ och packning och tja, greja lite helt enkelt! :)

Kram på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0