Vill bara flytta in nu!

Just nu vill jag bara vara min nya lägenhet och få den klar..!
Tyvärr har jag ju en hel del annat som måste få sin tid det också. Som skolarbete. Tenta fredag nästa vecka.. Suck.
Som jag sa tidigare idag till en kompis så är skolan rolig i princip hela tiden förutom då en tenta, speciellt salstenta, närmar sig. Ska bli så skönt när denna är över, då är det nämligen 1 månad ledigt från föreläsningar och endast rapportskrivning att göra. Vilket iof inte är jättelätt men jag gillar att skriva på en inlämning bra mycket mer än att plugga inför ett prov!! Enda tråkiga är att jag inte träffar skolkompisarna under den månaden. Men det är klart, träffas kan man ju göra trots att det inte är skola :)


Kikki kom på besök igår och hade med sin inte mindre än 3 presenter som jag skrev i förra inlägget, här är en bild jag hittade på google, min är ungefär likadan, men utan rosor och med vackra ord istället :) Himla fin!

Idag betalade jag räkningar, däribland min första hyra(!), och adressändrade. På eftermiddagen blev det plugg i några effektiva timmar innan jag drog till lägenheten för att måla :) Tog tag i golvlisterna i vardagsrummet så de skulle vara klara tills pappa kommer och börjar slipa och tapetsera på torsdag. Hann även måla min senaste pinnstol vit innan jag fick skynda mig till innebandyn :) 

Nu känns det faktiskt som om jag bor där redan, okey inte helt men så att jag lika gärna skulle kunna åka dit och sova istället för hem hit till Västergården. Ingen dum känsla :) Men pratade med mamma idag och frågade om inte hon kunde sova hos mig första natten, och det kunde hon! ;) Mysigt! 
Tror jag flyttar på söndag, ev lördag. Men på lördag är det ju tomteparaden som jag inte gärna missar! ;)


Nej nu ska jag sova, imorn går jag em i skolan och ska försöka packa en hel del på förmiddagen :)

Kramar♥
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0