Jag vet att jag borde

Jag vet att jag borde sova nu!
Men huvudet bara snurrar av inredningstankar, finns så mycket fint verkligen!!!
Tänk att få ha det PRECIS som jag vill- underbart!
Småblommig tapet som fondvägg, många fina ramar med kort på nära och kära, fynda möbler på second hand, nya soffa, nya kuddar, fina gardiner, pläd på golvet...

Dessa tre är förlvrigt mina favoriter, tänk om jag finge ha dem! :) Iaf soffan och fåtöljen, min dröm!

Ett hem kan göras hur fint som helst, det enda som krävs är fantasi :)

Men okey, nu SKA jag sova! Inte halka in på massa olika inredeningsbloggar.. ;)
Bussen går 07.00 och den ska jag vara med på! Vårt första seminarium imorn förmiddag, sen blir den plugg innan bussen går mot jobb på hemmet :) Hoppas på innebandy imorn kväll, annars så kan jag behöva tiden till studier!

Kram och godnatt :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0