Ni vet väl att jag snart fyller år..? ;)

Om drygt en månad fyller jag 20, och slutar vara tonåring.. Känns lite konstigt. Men ändå inte, många av mina kompisar fyller ju år före mig så jag får ju liksom en period att vänja mig! Skönt ;) En bra sak med att fylla sent iaf ;) haha.

Det finns en sak jag verkligen hoppas på, och det är en egen lägenhet. Det vet ni ju?!
Och får jag en egen lägenhet innan jag fyller år och innan julen, så är min önskelista inte alls svår att skriva!! :D
Några saker som jag verkligen behöver om jag ska flytta:
Stolar
Tv + boxer och dvd
Hyllor
Glas
Bestick
Skålar
Elvisp
Matta
Dammsugare
Ev kastruller och andra köksredskap. Jag är dock inte helt säker på vad som är mitt och vad som är Denices, men vi har kvar kvittona från IKEA och hyfsat bra minne så det löser sig allt :) Vi har koll på de större sakerna iaf ;)

Andra saker som jag vill ha, men som inte är jättenödvändiga, fast iof viktiga för mig då jag vill ha det fint är:
I princip alla saker från Rum & Villa på överby, Fröken Åkesson som ligger i Oden, Trollhättan och många andra liknande butiker med saker som bara är såååå söta! :)

Jag har ju en tallrikshylla, dock är den blå. Den ska få bli vit och jag ska skriva ut några krokar så man kan hänga saker under!

Som till exempel några av mina söta koppar som jag köpt på loppis! :)
De som inte får plats under tänkte jag göra ljus utav, fint! :)

Nej nu ska jag koka mannagrynsgröt och sätta mig och äta frukost, har varit vaken en stund men inte ätit än. Så nu ska det bli väldigt gott! :)

Ha en underbar dag! :)
Kramar



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0