Nu händer det grejer!

Ganska angenämt att ha två lägenheter att välja mellan! Lapparna gav reslutat får jag säga :)

Var och kollade på den andra idag, den har kakelugn!!!
Stort + för det ;) Men båda lägenheterna har både för och nackdelar, ska ta upp mamma och pappa och låta dem säga vad de tycker, det är viktigt för mig att veta. Dessutom litar jag på att de tänker på vad som är bäst för mig ur olika bra synvinklar :)
Tror detta kommer bli super när allt är klart!! :)

Nu får jag nog banne mig sätta på en film eller läsa så jag lugnar ner mig lite, måste kunna somna. Ska ju upp och jobba imorn på Solhaga :) Har inte varit där sen i sommras så kanske är lite ringrostig med deras rutiner, tur Viola ska vara där också så hon får ta kommandot :)

Joooo!!! Vet ni vad?!?!?!
JAG KLARADE FÖRSTA TENTAN!!! :D:D
Aaaaasgött!!! :D Slipper fundera och oroa mig för den mer, bara att fokusera på nästa som är om en vecka.
Glaaaad! :D

Kramkram :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0