OnePiece

Pappa i bilen idag: Vet du?! Idag när jag handlade stod det två mumintroll före mig i kön!
Jag- Haha vaddå mumintroll?
P: Ja en var helvit/cremefärgad, och den andra var vit med prickar på! Två vältränade killar i 20- års åldern som hade på sig... en babydress i stort format..! Häng där bak och stor luva. Det var bara svansen som fattades för att de skulle få jobb på en barnpark som mumintroll!

Jag själv skulle väl kunna tänka mig att det är skönt att gå i hemma, iaf kanske. Eventuellt. Men aldrig att jag skulle gå med dem utanför hemmet!! Och aldrig betala så mycket som över 1000 kr för en sådan dress. Nej, jag gillar mina mjukisbyxor, linne och hood eller stickad tröja väääldigt bra, tack.



Nej, inte något för mig iaf! Men jag vet att minst en av mina vänner har en och tycker den är super mysig!

Kram och godnatt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0