Förberedelser

Hejhej i stugorna!
Jag vet att jag inte har skrivit på länge men det har varit fullt upp!!
Jobbar fem dagar i rad nu, samt att vi hade eximination i tisdags, och i helgen spelades Lussebandy och sedan på söndagen åkte jag ner till Göteborg för att närvara på adventsfikat med släkten.
Idag har jag ordnat så i princip alla julklappar är klara, allting inför Idre och nyår är klart (klänningen saknas dock!!), varit på sjukgymnastik, nu åker jag snart till jobbet och jobbar 16- 20.30 sedan är det direkt till Madde och Micke på glöggkväll med massa finingar :D ♥
 
Imorn jobbar jag också kväll och på dagen ska jag slå in julklappar och städa här hemma. På söndag efter jag jobbat dagen, åker jag och Mimmi ner till Götet för att fira jul med världens bästa familj ♥ Min bror saknas dock, han är ju på Gran Canaria med tjejen och hennes familj.
Sedan är det bara att tagga inför nyår! Ska bli så himla roligt!!!! :D
 
Här får ni en lagbild sedan Lussebandyn- bästa laget! Team Berg! Som det tyvärr inte gick så bra för iår, men kul hade vi :D
Kram på er ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0