Inte långt kvar nu!

Hej alla goingar!
Fullt upp från morgon till kväll som vanligt, och jag klagar inte! :)
Julen var riktigt mysig och rolig!! :)
Jobbade ju onsdag- söndag innan jul, och på söndagskvällen åkte jag och Mimmi ner till Göteborg :)
Tro inte att det gick snabbt, för långsammare har jag nog aldrig kört dit ner!
Låg i mellan 50- 70 km på E6:an pga av snön och blåsten, såg nästan ingenting. Men det gick bra, vi kom ner sakta men säkert :)
Stannade till hos farmor en stund och tittade på Så ska det låta och åt gröt innan jag åkte till mamma- mysigt :)
Självklart var det upp till Jennylund kl nio för att titta på julkadriljen och äta gröt efteråt med mina gamla goa vänner :) Hade sjukt trevligt! :)
Resten av julaftonen tillbringades först i affären, sedan sydde jag en värmekudde åt farmor i julklapp och hjälpte mamma i köket.
Pappa kom till oss efter Kalle Anka :)
Vi åt och skrattade, öppnade klappar och skrattade, spelade spel och skrattade. Vi hade så himla roligt!
Älskar verkligen mina härliga föräldrar ♥
Men Edde saknades :/ Han är ju på Gran Canaria tills på lördag.
På juldagen åt jag och pappa brunch hos farmor, mycket gott uppdukat som vanligt! :)
Sedan umgicks jag med mamma innan jag åkte upp till mig igen för juldagsfesten!
Det var också en sjukt trevlig kväll, förfesten hos Berg där det var mycket folk och sedan körde jag lite folk innan vi åkte till Lars och satt å tjötade en stund.
 
Onsdagen blev inte riktigt som planerat, var meningen att jag skulle jobba 14- 21, men 7.10 ringde de och frågade om jag kunde komma in och jobba morgonen istället för kvällen, vilket slutade med att jag jobbade båda passet, var alltså på jobbet 13.5 timmar varav en timmes rast - blir goa pengar sen ;)
 
Dagen har tillbringats i Trollhättan med Lars, Linus, Pau, Josefin och Amanda, vi shoppade loss och jag hittade faktiskt allting som jag behövde!! :) Nyårsklänning och nytt smink bland annat :)
Vi gick på Hitta Nemo i 3D innan vi åkte hem :)
Frukost på Espresso House :) Ägg- och kaviarsmörgås samt en Tomtelatte, som inte smakade jul alls, bara väldigt starkt kaffe.. :/ Fick dricka av Lars vanliga kaffe istället, mycket godare!! :)
 
Imorgon är det städning, packning, rehab och jobb som gäller!! :) För på lördag bär det äntligen av till Idre med bästa gänget!! :D
 
Kramar ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0