Doftljus :)


Köpte med mig ett otroligt väldoftande ljus hem från Ute & Inne en dag i förra veckan, så nu ska det dofta jasmine i här hemma minsan :D

Köttfärssåsen står och puttrar på spisen och jag försöker ladda upp inför kalkyleringsuppgifterna som ska göras ikväll..! Har jobbat hela dagen ju och vill egentligen bara sätta på en bra film och mysa. Eller fortsätta läsa min braiga bok. Men får ha det som belöning efter att uppgifterna är klara! :) 
Imorn ska min projektgrupp sätta igång arbetet på riktigt, vi har ett möte med Thor, rektor på Nuntorp, inbokat imorgon förmiddag! Kommer nog bli riktigt intressant detta :)

Har flera kompisar som fyller år denna veckan också :D Första kalaset blir på onsdag kväll då vi ska till Carro för att fira hennes 22 års dag, och på lördag kväll blir det 20 år fest för Sebbe! :D

Fullt upp hela veckan med plugg, jobb, firande och ännu mer plugg.. Ska försöka hinna med lite träning också - nyttigt och kul! :)

Kram på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0