Godmorgon!

Uppe med tuppen idag, jag och Anna A var i simhallen redan vid halv sju och simmade :) Gött!
Idag väntar plugg:


Citerat ur boken:
"Livet är inget rak och lättsam korridor längs
vilken vi färdas fritt och obehindrat,
utan istället en labyrint av passager,
genom vilka vi måste söka vår väg,
vilse och förvirrade, då och då
fångade i en återvändsgränd.

Men alltid, om vi har tron,
ska en dörr öppnas för oss,
kanske inte den vi själva
kommit på tanken att välja,
utan en som till slut
kommer att vara bra för oss."

A. J. Cronin

Måste erkänna att det är vääääldigt skönt att ha en lättläst bok för en gång skull! ;)

Även hyllan jag var så arg på häromdagen är uppe! Tack Paulina för tipset, det visade sig dock att bakom gipset var det trä direkt så då räckte lite längre träskruv :) Pappa var så snäll och hjälpte mig sätta upp den när han och farmor var här i helgen :)




Sådär! Ställde bara upp lite grejer så det inte skulle se så tomt ut, vill gärna ha ett par snygga bokstöd och ett par grova ljusstakar :)
Gillar´t!

Nu är jag så hungrig att jag måste ha frukost! Mums!

Kraaam



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0