Mitt i natten...

Klockan är typ 20 över 3 på natten och jag kan inte sova. Tur jag har eftermiddagsföreläsning imorn.

Stör mig något otroligt på att jag har kommit in i en period där jag inte kan somna på nätterna och inte vakna på mornarna... Så himla jobbigt.
Vet inte om det har med värmen här i min lägenhete att göra. Min hyresvärd eldar ju på så in i he**ete, rent utsagt. Hon eldar på kvällen och en bit in på natten. Elementen står på lägsta värme och de är ändå brännheta. Inte kul! Blir så sjukt varmt!
Nu står sovrumsfönstret öppet så jag hoppas kunna få sova något denna natten.
Men jag är ju som de flesta vet hyfsat rädd för att de där mössen ska lyckas smita in när jag ger dem chansen så vågar inte riktigt ha de öppet :P
Fast nu har jag ju min svartvita krigare Mimmi här som förhoppningsvis skyddar mig mot dem ;D

Världens sötaste♥

Okey. söndag:
- Sov länge som vanligt -.- Städade, åt frukost och läste lite psykologi.
Pappa kom upp med min bil :D Hjälpte mig att få ordning på duschen och fikade- trevligt :D
Vi fick även upp lite tavlor åså tog han med en hel del grejer (skit) som jag inte ville ha kvar här - mycket bra!
ÄNTLIGEN har den sista flyttkartongen lämnat lägenheten :D:D
Var inne i Mellerud och åt pizza med ett gäng också :)
Eller tja, jag åt bröd med smör ;) När jag skulle gå så höll jag på att glömma betalningen, kompisarna bah: Matilda du kanske ska betala..? Lite generad gick jag till kassan och plockade fram plånboken. 
Pizzabagarna: Ääh, vi bjuder! Tacktacktack sa jag, log åt de av vännerna som satt kvar och åkte iväg. Ibland har man tur ;D

Nu ska jag ge sängen ett nytt försök att vagga mig till sömns..
Godnatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0