When I was a little...

Går runt i lägenheten och pysslar till bra musik :)

Idag har jag fått gjort en del, städat, matat Kikkis katter, bakat kärleksmums, haft Anders och Oscar här på fika och bygge av min nya byrå jag fick hem igår :D
Nu har jag ägnat en stund åt att packa in kläder med mera i byrån, så snart är kläderna borta från golvet - ÄNTLIGEN!

Ska slänga lite skit också, pappa ska ta med sig glashyllor och platslådor jag inte behöver imorgon när han kommer upp å hälsar på och byter bil :)
Han har varit sååå supersnäll och lagat min bil, handbromsen och lite bromsdelar var helt slut. Har fått låna brorsans bil igår tills imorn :) Han är ju ändå i Barcelona... ;) Fuskis ;)
Hade förövrigt ett seriöst samtal med honom i torsdags- jag har en mycket klok bror!! Stolt storasyster :)

Ikväll blir det hem till mitt föredetta hem och min föredetta kombo för att träffa ett gäng från nuntorpstiden :) Förhoppningsvis blir det bowling också :D

Jag och Denice på cypern 2010 :)

Ha en bra kväll allihop! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0