Himla trevligt kväll igår!

Det var riktigt trevligt igår, från det att jag lämnade in min sista tenta som förstaårs elev på personalvetarprogrammet (!!!) till det att jag kom hem och lade mig runt 2 så hade jag sjukt roligt!! :D
Perfekt firande av sommarlovet :D
Mycket roligt folk, mycket dans, och runt 25 pers på förfesten ;D Vad kan då gå fel?
Hade med mig kameran men hade visst annat att göra än att ta kort, men det var det flera andra som gjorde så det kommer nog upp något kort här ändå snart :) 

Just det, lovade ju er fler bilder också..! 
Det kanske jag kan ordna med senare idag.. Vi får se :)
Ni får en från brorsans student nu iaf!

Jag älskar er!♥ Grattis bästa brorsan till studenten!! :D:D

Kramar 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0