Glad tjej! :)

Har en härlig tid just nu, och bättre blir det :D


Jag är riktigt nöjd över att ha träffat de flesta av vännerna under de senaste 2 veckorna, det händer inte ofta eftersom det är så långt till många av dem! Självklart är det tyvärr vissa som inte hunnits med men de flesta kompisgängen har jag haft riktigt roligt med nu det senaste! :D De jag inte träffat nu på ett tag hoppas jag få träffa snart!!
Igår kväll var vi på Granbacka Rockabilly festival, och det började lite segt men sen jä*lar vad roligt vi hade det!!! Så mycket dans, så mycket skratt, så många roliga människor och så himla kul!!! :D:D

Ikväll ska jag och Frida iväg till Ödeborg och träffa Bratt, Fredd och Putte och det blir grillning igen :D På tisdag åker jag förhoppningsvis till Ruth och checkar in det nyfödda, gudomligt söta hingstfölet :)
Snart har jag avverkat och klarat av det första skolåret, 1/3, med godkända resultat och får ett par veckor ledigt innan sommarjobbet börjar. Jag har dessutom umgåtts en hel del med min familj den senaste tiden och det gör underverk för välmåendet! :) Ännu ett plus i tillvaron är att jag börjat rida på Jennylund igen :D Jag har verkligen de goaste vännerna och den finaste familj man kan ha! ♥

Jag mår riktigt bra just nu!!!

Tillråga på allt så ligger jag för tillfället på en filt ute på gräsmattan och njuter av värme och sol :D Mimmi springer runt och leker, fåglarna kvittrar och livet är riktigt gött!

Massor av kramar



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0