Pyssel och värme ♥

Idag har jag haft finbesök! Pappa och farmor var här uppe och hälsade på mig :) Vi åt god middag, röding och kokt mandelpotatis med citron och dill sås till. Riktigt gott! :)
Äppelmuffins och melon till efterrätt :)
När min familj är här, någon eller flera av dem, så kommer de med en mjuk och varm värme som finns kvar även efter att de gått.. Finaste familjen ♥
 
Kvällen har jag ägnat åt att sätta upp foton på väggen, upptäckte att jag inte hade skickat efter alla de kort som jag trodde jag gjort.. Tur man kan beställa fler gånger! ;)
 
De syns inte så tydligt, men ni får komma hit och titta närmare :)
Vill ha bilder på ALLA mina vänner, och som ni märker så är det vissa som saknas, och det ska återgärdas så snabbt som möjligt!! :)
Självklart så är Mimmi med också! :)
 
Ikväll har jag börjat göra julgodis.. ;) Ja jag vet att det är tidigt, men det är faktiskt sådant som håller sig och jag kommer ha väldigt mycket att göra fram tills alla mina kalas och då är det lika bra att börja i tid :)
Så ikväll blev det chokladkolor, chokladdoppade kokosrutor och portvinskarameller :)
Gott!
 
Vart till vårdcentralen med foten idag efter råd från nära och kära, en sköterska tittade på den och gav mig en tid till en sjukgymnast på onsdag. Så får se vad de säger då!
Och vad de än säger så SKA jag spela Lussebandyn! Går liksom inte att diskutera. Efter den har jag ju hela julen på mig att vila innan vi ska till Idre ;D
 
Kramar ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0