Hur svårt kan det vara??

Hur svårt kan det vara att hitta lämpliga dopkläder?
Jag ska ju på Toves dop på söndag som sagt, och jag hittar inget riktigt bra att ha på mig..!!
Hade man få ha svart så hade det inte varit svårt alls.. Har flera fina, stilrena utstyrslar i svart. Men det får man ju enligt etiketten inte ha. Vilket jag kan förstå eftersom det är väldigt mörkt och skulle vara väldigt tråkigt om alla kom i svart, dopet är ju en ljus händelse :) Första "firandet" i ett barns liv :)
Vitt skulle också vara ganska lätt att hitta något fint, men det bör man ju inte heller ha eftersom det "tävlar" med barnets dopklänning. Var på Överby igår och tittade i affärerna, och de har ju varkligen ingenting kul just nu..!!
Inte det minsta som jag hitta skulle passa på ett dop. Jo hittade en klänning med mörk bakrund och ganska mörkt lila spets över som var fin, på galjen. När jag tog på den satt den inte bra någonstans.. Suck!
Ska ta en runda på stan imorgon också och se om jag hittar något lämpligt.
 
Men en liten rolig sak som fanns (finns?) på Göteborgs central förra hösten var denna skylten :
:)
Anledningen till att jag lägger upp denna bilden nu är att jag rensade kamera minnet, alltså inte minneskortet utan själva kameras eget minne, och då hitade jag denna bild :)
 
Kramar ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0