Lampan är klar! :D

Hejhej!
Lampan blev äntligen klar förra veckan :D Efter många bedrövelser, misstag och omstarter... Men jag gav inte upp och nu är jag fasligt nöjd! :) 
 
Papperssnöre med tapetklister, virat kring en pilatesboll som är skyddad med plastfolie. Hålet är för att kunna få ut boll och plastfolie när limmet har torkat.
 
När klistret torkat och stelnat släpper man ut luften ur pilatesbollen för att kunna dra ut den ur "skalet".
 
Så här! Lite knivigt men det går :)
 
Ser ni något fel här?
Det gör jag.. Bara en av alla saker som blev fel under tillverkningen av lampan, men efter en sväng till XL så fick jag tag på kontakter som passade :)
 
:D Ignorera stöket i rummet, och titta på lampan istället :D
 
:)
 
Sååå nöjd!!! Den passar så bra här, ger fina skuggor och ett lagom ljus :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0