Regn och träningsverk

På rubriken så låter det ju inte som dagen är vidare bra men den är lugn och go faktiskt :)
Plugg står på schemat idag, och så är det innebandy ikväll :)
Funderade på att åka och köpa hårfärg nu snart här, behöver färga min utväxt! Grejen är att jag funderar på om jag vill ha det lite ljusare, men det är svårt att få till när man har mörkt hår redan nu.
Får se hur det blir :)
 
Har tänkt att jag ska sluta äta så mycket bröd som jag gör nu, så till frukost idag blev det yoghurt, äggröra, gurka och salami. Åså te förstås! Saknade dock brödet alltså, det är så gott och konsistensen är också himla lockande.. Hum, får se hur jag ska lösa detta ;)
Bakade ju surdegsbröd förra veckan, blev jättebra! Om jag ska baka det fler gånger så ska jag ha i lite mer kryddor, och russin tror jag :)
 
Kramar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0