Infomöte för Australien! :)

Har varit på Infomöte inför Australien med Agriventure lördag- söndag!
Mycket bra info om allt möjligt som man inte visste att man behövde fråga om, och svar på allt som man undrade. Och så lite till ;) Jag fick reda på lite mer angående en eventuell hostfamily som jag ska ha, ska få ännu mer information i veckan, så nu väntar jag!! :)
Det var jag, Lars, Oscar och Arvid som var iväg härifrån, åså kom mamma dit också :) Väldigt bra att ha flera att prata med om vad de sa och om själva resan i stort! :)
 
Planen var att antingen stanna över och festa med de andra som var på mötet, eller åka hem efter middagen och gå på Erics födelsedagsfest här hemma. Det blev inget av det, efter middagen på kvällen gick vi fyra till rummet och pratade istället, och somnade inom tjugo minuter.. ;) Gud vad vi kände oss dryga och tråkiga!! ^^
Men vi var så himla trötta efter fredagens festligheter så vi orkade knappt hålla ögonen öppna ;)
Jag och Lars hade ju vart i Säffle på buggavslutning, och Arvid och Oscar hade varit på studentfesten på Swania i Trollhättan :)
Så vi sov över, åt frukost och åkte hem ;)
Arvid hittade ett skåp.. ;)
 
När vi lämnade av Arvid hemma på hans gård så kollade vi även in kexhögen.. Oscar vart nöjd! ;) De har andrasorteringskex från Göteborgs Kex till grisarna :)
 
Idag har jag inte gjort så mycket, tog en promenad med Marie runt Golfen när vi kom hem mitt på dagen, det är väl en 8,5 km kanske :)
Åt mat hos henne och ikväll kom hon och Lars hit å kollade film, Georgia Rules! :)
På eftermiddagen planterade jag lite fräscha vårblommor i krukorna utanför dörren, var på torget och köpte i fredags men har inte hunnit få iordning dem än. Blev himla fint tycker jag, såå mycket bättre än de gamla vissna jul/vinterblommorna som vart där tills nu.. Gött att få iordning nu när vårvärmen är på gång! :)
 
 
Gillade färgerna! :)
 
Imorgon blir det återbesök hos sjukgymnasten för knäet, sen gym/promenad på dagen och på kvällen tjejkväll hos Kajsa :)  
 
Kramar ♥
anneli
2013-06-04 @ 15:24:15

Hej!

Vad kul att se att du åker med agriventure! Jag gör nämligen också det, men jag åker förhoppningsvis i augusti men då precis som du till australien :)

Svar: Hej! Jaha se där vad roligt! Okey, vet du vart i Australien du ska? :)
Matilda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0