De senaste dagarna

Hejhej!
Nu är jag på Agriventures seminarium i Warradale precis utanför Adelaide. Checkade ut från hostellet igår och tog bussen hit, och åt middag å spelade spel med de andra trainees. Vi har precis ätit frukost och nu väntar vi på polisen som ska komma hit och berätta om trafiksäkerhet! Efter lunch blir det info om ormar med mera.
Tänkte ni skulle få lite bilder från veckan på hostellet, träffade en hel del goa människor där! :)
 
 Biljardtävling på hostellet, jag loosade totalt ;) Men det var kul!
 
 Efter biljarden gick vi ut ett gäng, jag fick öl, smakade, och upptäckte att den (förstås) var jätteäcklig.. ;) Men vi hade roroligt,  dansade och tjöta :)
 
 Vi gick ganska tidigt tiltillbaka till hostellet några stycken, väl där upptäckte vi att vi var hungriga men köket var låst. Tur att en av tyskarna hade en limpa, nutella och sylt på rummen! Dock ingen kniv.. ;) Så det blev att ta sylt med burklocket och doppa smörgåsarna i nutellan ;) Alla sätt är bra utom de dåliga! ;)
 
Jag och Nicolas gick en runda på stan igår innan min buss och hans tåg till Perth gick :)
 
Kramar <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0