Vänner ♥

Jag har så underbara vänner, ni ger mig glädje, pepp, skratt och kärlek. Ni finns och det är jag så himla glad för!! Jag kan inte beskriva hur skönt, roligt och gött det ska bli att dela vardagen mer er igen, på riktigt! Nu går det genom snapchat, viber och facebook, vilket funkar okey och jag vet inte vad jag skulle göra utan internet! Det är min ventil. Varje morgon när jag vaknar tar jag en stund med mobilen för att kolla igenom snapchaten, fb, instagram och ett bra bloggar- detta gör mig varm i hjärtat och jag kan gå och le, skratta och tänka på dessa ögonblicksbilder från livet där hemma under hela dagen. Så att ni hör av er på något sätt, det behöver inte vara varje dag och det behöver inte vara mer än en ett ord, en bild eller både och eller kanske en film, eller något annat- det betyder massor!! Så tack vänner- ni är bäst! :D ♥
 
Det ska bli så himla kul att åka till Nya Zeeland med Lars, och träffa Oscar och Arvid igen- samt lära känna Nils! Prata svenska, skratta, uppleva nya saker och bara ha en riktigt görgo vecka tillsammans med sina vänner- gu vad jag längtar! Tre dagar kvar- sen jäklar :D
 
Kramar ♥
 
Ps, 12 jobbdagar kvar, 27 dagar kvar i på andra sidan jorden! Ds
Ps2, Att det är så lite tid kvar innebär också att jag måste lämna familjen Jackson snart.. och det är inte alls kul! :/ Kommer verkligen att sakna dem! Ds



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0