Storstädning och påskpynt! :)

Idag blev det storstädning som planerat!
Såå härligt att få det gjort, dragit ut allt som gått, damsugit och skurat överallt! :) Vädrat mattor och åkt till återvinningen med kartonger och glasburkar (som svämade över...! Äter nog rätt mycket honung.. ^^)
Har också plockat in påskris, två ruskor (varav jag bara hade fjädrar till ena..). Men det blir så färgglatt och härligt när det kommer upp fjädrar :D
Fick dessutom gjort en dörrkrans av björkris som jag ska hänga upp imorn :)
Och vädret har ju varit heelt underbart idag!! :D När jag städade gick jag i shorts och t- shirt, och gick ut med det när jag hängde upp mattor åsådär, var helt uthärdligt!! :) Nu vet ju jag att man ska svettas in våren och frysa ut hösten, men det blir ju alltid tvärtom.. :P Man måste ju få känna solen värma!! Lite iaf ;)
Och titta här...!! :D En liten krokus har börjat titta upp bland snödropparna :D
Vårlycka :D
 
Ikväll har det vart skivstångspass, kul, men nästa vecka lägger jag på mer vikter :) Sur på det onda knät bara!! :(
Glömde ringa VC idag, måste komma ihåg det imorn.
 
Imorgon är det skärtorsdag och påsken börjar på riktig, vi firar med dans till Stains på kvällen!! :)
 
Kramar ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0