Helg med sommarfeeling! :)

 Hade en riktigt trevlig fredagskväll i Färgelanda med dessa killar! :D

Fredd, Bratt och Putte :)
 
Bratt, Jimmy och Putte spelar kubb, måste bara tillägga att jag, Fredd och Liza vann! ;)
 
Studsmatta :D
 
Från 7.00-14.30 jobbade jag i stallet på Jennylund. Finns inte mycket som ger samma lyckokänsla som att komma först till stallet en solig vår/sommarmorgon och hästarna gnäggar i kör! :)
Red Raven efter jobbet, Matilda och Liz häst :)
 
På lördagskvällen vart det grillning hos Lars, men när de andra åkte vidare till Granbacka så åkte jag hem å sov, såå trött!! ;)
 
 
Söndagsfrukost ute i solen på gräsmattan :)
 
Efter frukost åkte jag till Marie för att hjälpa henne i trädgården, sen åkte vi till gymmet och körde mage och armar i 1,5 timme typ. Ja jag har träningvärk än ;) Men det är gött å träna! :)
 
Sen var vi rediga och tvättade våra bilar! :)
 
Eftersom det var hockey VM final så drog vi till Mikael och hejjar fram Tre Kronor till en 5-1 vinst!!! :D
Härligt!! :)
 
Igår bakade, lagade köttbullar från grunden och färgade håret:
Jäst deg! :)
 
Bröd!
 
Hemgjorda köttbullar..
 
Mums! Supergoda! :)
 
 Hårfärgning, valde en annan nyans än den jag brukar använda, blev riktigt bra! Vill inte ha det så mörkt på sommaren som jag har det på vintern, så valde en ljusare :)
Jag och Mimmi har haft myskväll i soffan ikväll ♥
Förövrigt har det varit föreläsning idag, och sen har jag och Marie varit ute och sprungit:)
 
Kramar ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0