Smink is a good thing!

När man ser rent bedrövlig ut är det himla skönt att det finns smink.
Varning för egopics och blekhet! ;)
 
Med ofixat hår och helt osminkad
 
Med ofixat hår, men med fondation, puder osv.
 
Fixat hår, fondation & company samt mascara!
Lite skillnad ;)
 
Så tack för smink! ;)
Är fullt medveten om att detta är ett YTTERST ytligt inlägg, men så är det ibland ;)
 
Idag är jag ledig, skall till sjukgymnasten om en stund och nu på förmiddagen har jag tagit mig tid att lägga en ansiktsmask, himla gött ändå!
 
Man är ju såå himla snygg i ansiktsmask ;)
 
Ikväll blir det att fara till Ödeborg för en grillkväll med Fredd och Bratt! :D Saknar dem! Ska bli jätteroligt :)
Efteråt åker jag ner till mamma och sover där, ska jobba i stallet på Jennylund imorgon :) Matilda ringde igår och frågade om jag kunde ta hennes häst Raeven imorgon också.. Är dock lite nervös för den är lite smått galen i ridningen.. ^^ Så jag hoppas att allt går bra! ;)
 
Kramar ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0